Thursday, December 13, 2007

hari keempat..

harini check draf tender dokumen..
nak kena check sblm panggil org masuk tender.

projek: Phase 2B1, Nusajaya (marine work & road work)

abg yg suka gelak kuat tu mintak aku baca draf tu, pahtu komen mana yg tak puas hati, tak lawa, tak center, ejaan tak btol, info tak lengkap, tertinggal, terlebih, tak guna.. suma2 la.. sampaikan dia kata..
"kalau awak rasa cover tender tu tak lawa, awak design sendiri la susunan dia ikut suka.. yg sedap di tgk dan mudah difahami.. pahtu table of content dia susun la ikut logik.. ikut awak la camna pon.."

sampai camtu skali.. dah takdak keja la tu.. bab2 susun atur ni, mmg bes tahap esbestos.. elok sgt la tu. tp takleh la buat cover mcm buat scrap book. bos aku tikam guna pen senyap-senyap sat lg. hahaha..

pahtu login ID utk pc pon dah dpt. baru la blh mentenet dengan cargas.. hehe.. btw, sapa nak email, email kt farah.cheani@ksamudra.com.my

arasso? ok, itu saja..

>> baru la bes, ada kerja.. bila ada kerja, masa cepat berlalu. masa cepat berlalu, cepat la balik. heh..

4 comments:

@zma said...

wakaka..aku pun tak paham pasal construction ..tapi aku suka nak tahu pasal pembinaan ni..next time ko tolong list barang dah harga untuk simming pool pulak cipudengg... :))

ciPuding_7 said...

bereh je.. nanti aku curik kt member2 aku yg kerja consultant..

Cikpid said...

PROPOSED SITE CEARING, EARTHWORKS AND ANCILLARY WORKS FOR STAGE 2B DEVELOPMENT FOR HORIZON HILLS AT BANDAR NUSAJAYA ON LOT 116770, PTD 116771, PART OF PTD 71055, PTD 71056 - PTD 71059, PTD 116776, PTD 116782, PTD 116784, PTD 116787 & PTD 139445, MUKIM PULAI,JOHOR. - ni name projek baru aku baru dpt..same ke cik YAh?

ciPuding_7 said...

ntah.. mmg ada Phase 2B. tp mcm blom tender je.. sbb phase 2A ngan 2B aku yg kena handle. takkan advance sgt kot.. hahaha..