Tuesday, December 11, 2007

hari ke dua..

harini dah jumpa bos.. nama dia Hajjah apa tah.. lupa plak..

dia mintak berkerjasama dgn encik Asri.. seorang QS maybe.. suka gelak kuat dan pastinya bila dia gelak, aku turut tergelak disebalik partition itu.. sbb lawak plak cara dia gelak.. tp aku gelak secara senyap2 la.. takot2 dilempang ngan dia. dah la dia besar orgnya.. huhu..

kena involve dgn projek Nusajaya..

Tajuk Projek :
Johor State New Administration Centre

Parcel :
1. Secondary Infrastructure
2. Dewan Negeri Johor
3. MB & State Secretary Complex
4. State Department Complex (C2S)
5. State Department Complex (C3S)
6. Dataran Mahkota
7. Security System - NSC


each parcel ada design & building team sendiri.. mean, if parcel no 1 ada arkitek, qs, c&S, blabla... parcel 2 ada byk tu gak team dia..

dan aku kena ingat suma nama consultant2 dan kontraktor2 tu..
bes tak? hahaha..

>> indahnya hidup ada tea lady dtg hantar air kegemaran sendiri kt meja 2 kali sehari.. lalala..

2 comments:

~ini an~ said...

hehehehe terasa best jer dgr cite ko di faber tower....
aku kt sini dh kena wat air sendirik...
aku la tea lady nyer..huhuhuhu
mohd ramin dh masuk uem gak ek...
jeles aku...
gaji dia tggi...
huhuhuhuh
korang dh meramai kan kawan kt faber...
aku yg tercampak kt ulu banat nih...

ciPuding_7 said...

ko doa2 la department ko blk ke faber.. bleh gak kita gosip2..
penyakit mulut akan menjadi lebih rancak..

yeahhh....